טיפול רגשי באומנות בא.נשים

אני מאמינה שבכל מצב מאתגר בחיים יש לך חופש בחירה כיצד להביט עליו ואיך להתמודד מולו. מצבים נתונים ונסיבות חיצוניות אינם מגדירים אותך. קיים בך חופש לצקת לתוך המציאות שלך את המשמעות שחשובה כי תהיה קיימת לך בחיים. 

טיפול אימוני יצירתי למבוגרים, המשלבים בין שיח רגשי לבין טכניקות מעולם האומנות, נועדו לשקף לך את מה שלעיתים לא ניתן לראות בשל עומס, לחץ, עייפות ותשישות נפש וגוף. מטרת המפגשים לעזור לך להתמודד עם משברי חיים, כבדות, תקיעות, חוסר הצלחה בתחומים מסוימים וקונפליקטים מהעבר. בנוסף, המפגשים יציפו תכנים החבויים בתת-מודע ויאפשרו לך לרכוש כלים להתמודדות עם משברים.

למי מתאים הטיפול באומנות?

טיפול רגשי באומנות  יעזור לך להביע את עצמך באופן בלתי-מילולי, להבין את רגשותייך, לדבר, לצייר את התת מודע שלך ולהעניק לך ארגז כלים מותאם לך אישית. כלים אלו יסייעו לך באופן קל ופשוט להתמודד עם קונפליקטים בלתי-פתורים מהעבר, לבניית תהליכים לשחרורם ומתן דרכים להתמודדות עם משברים שונים בהווה. כך תצלח דרכך לעצב את העתיד שלך לנשימה, הכלה, התפתחות, הגשמה ומימוש.

באילו מצבים טיפול באמצעות אומנות יכול לעזור להעשיר את החיים?

אם בחייך קיימת תחושת תקיעות, חרדות, הפרעות שונות במצבי רוח, חוסר סיפוק, רצון לשינוי קריירה, חוסר מימוש עצמי , רצון לזוגיות, שיפור ביחסים במשפחה, שיפור יחסים חברתיים ועוד – אז מיקומך כאן.

  • משברים בחיים כגון משברי נישואין, משברי גיל, טראומה ואובדן.
  • מחשבות טורדניות וחרדה.
  • מועקה וסטרס כרוני.
  • הפרעות אישיות כגון הפרעת אישיות גבולית.
  • ירידה משמעותית במצב-הרוח או שינויים תכופים במצב-הרוח.
  • תחושות של בדידות וריקנות.

אין סיבה להתמודד לבד עם מצבים מסוג זה ובפרט אם הם נמשכים כבר תקופה ממושכת. טיפול רגשי באמצעות אומנות מהווה דרך מצוינת להעשיר את החיים, להתמודד עם משברים בגיל מבוגר ולגלות את הסגולות החבויות בתוכך. הם קיימים ןכל מה שעלייך לעשות זה להאמין ולנסות.

כיצד הטיפול יכול לעזור לי?

מתי בפעם האחרונה פינית לעצמך זמן ומקום לדבר על ההתמודדויות השונות של חייך?
כמה פעמים אמרת לעצמך אם רק היה לך את המקום הזה שיאפשר לך להתבונן לתוכך, להקשיב ולהבין מה באמת אפשר לעשות על מנת לשחרר תחושת תסכול, עייפות, תשישות ועומס.

דרך טיפול זה מתגלות דרכים מלמדות, מצמיחות ומקדמות שמשקפות תכנים מודעים, שלעיתים ישנו קושי מכל סיבה שהיא להביע אותם במילים. כל אלו מתנהלים בתת-מודע שלך ומשפיעים על האזור המודע שלך בפעולות שונות בהתמודדויות מול אתגרי החיים.

המפגשים יתקיימו:

בסטודיו קסום, מכיל, מרגיע ועוטף, שם נקיים כ-15 טיפולים אימוניים פרטניים, שעה, פעם בשבוע.

במקביל ניתן לבחור בתהליך של מפגש קבוצתי עד 6 אנשים.


אז אם הגעת לכאן משמע שקיים בך רצון לשינוי וצורך למקום הזה שרוצה לספר לך משהו על עצמך. בחירה בהקשבה יכולה להיות עבורך מקור לצמיחה והתפתחות.

מזמינה אותך להיות במקום מוגן בו ניתן לבטא את עצמך, להתקרב ולהקל על עצמך, לפרק ולשחרר מעליך את המשא הכבד לטובתך העליונה.

באמצעות שיחה, דמיון מודרך, קלפים השלכתיים ויצירה נדע להביע, להיפתח, להתבונן ולהבין את עצמך באופן מחודש, להעניק תשומת לב כיצד לבחור מחדש את הדרך שלך, להוביל את מסלול חייך, לשחרר את מה שלא מטיב עמך, לחזק את הביטחון עצמי, לזקק הערכה אישית ולנהל רגשות בדרך שהכי מדויקת עבורך.

הטיפול הרגשי באמנות מתאים גם לגברים.

סוגי-הטיפולים

טיפול רגשי
באומנות לילדים

טיפול רגשי
באומנות בנוער

טיפול רגשי
באומנות בא.נשים

טיפול רגשי
באומנות לאוכלוסיות מיוחדות

צרו איתי קשר