טיפול רגשי פרטני באומנות

אני מאמינה ששאיפתנו העיקרית במסע החיים היא למצוא את דרכנו  ולחיות חיים מאושרים, חופשיים ומלאים במשמעות. לעיתים אנו חווים מצבים מאתגרים או רגעים לא פשוטים בדרך. זה נכון עבור כולנו, אך תמיד יש לנו את חופש הבחירה איך להתמודד מולם ובאיזה כלים להשתמש על מנת לנווט אותם למקום השלם ביותר עבורנו ולטובתנו העליונה.

טיפול רגשי באמנות הוא כלי יעיל ומתאים לילדים, נוער ומבוגרים – עבור כל אדם שיש לו רצון לשינוי חיובי בחיים, סקרנות מסוימת לגילוי עצמי ותשוקה לחיים מלאי יצירתיות. באמצעות האומנות ניתן לעבד, להבין, לחמול ולהתמודד עם המחסומים והקשיים שאנו נפגשים עימם. הקושי שאנו חווים היום הוא הזדמנות לצמיחה והתפתחות, המטרה היא לצמוח דרך היצירתיות.

חשוב לזכור ​אין צורך ברקע אומנותי, הכול טמון בתוככם.

סוגי-הטיפולים

טיפול רגשי
באומנות לילדים

טיפול רגשי
באומנות בנוער

טיפול רגשי
באומנות בא.נשים

טיפול רגשי
באומנות לאוכלוסיות מיוחדות

פשוט להיות – כשאנחנו  מאפשרים לעצמנו להתחבר ולהשתחרר בו זמנית, לשחק, להרגיש, לחוש, ליהנות, לכאוב, ליצור, לחקור, לפעול, להתבונן, לזוז, לנוח, לדבר, לשתוק, להתלכלך, להתנקות, לגלות, לשנות ולשחרר –  משהו בנו משתנה.

טיפול  רגשי באומנות הוא טיפול ייחודי ומשלב טכניקות של אומנות, הבעה ויצירה.

מתוך היצירה מתגלים חלקים מאזור התת-מודע. היצירה היא מעין מעלית שמעלה מעלה את נבכי נפשנו והטיפול מהווה מקום להתבוננות, חקר ומקום לתנועה קדימה.

באמצעות טיפול רגשי באומנות ניתן לטפל במגוון בעיות רגשיות, כמו חרדה, דיכאון, פוביות, פוסט טראומות מהעבר, משברים המתרחשים בהווה, דימוי עצמי נמוך, קשיי למידה, קשיים חברתיים, תחושות בדידות כרוניות, קשיים בוויסות הרגשי ועוד. כמובן שגם היצירה עצמה היא בעלת סגולות תרפויטיות ומרגיעות עבור המטופלים.

בעזרת טיפול רגשי באומנות יכולים המטופלים ללמוד על קשת הרגשות והעולם הפנימי שלהם, להציף תכנים החבויים בתת-מודע, לגלות נקודות חוזקה, להעלות את הביטחון העצמי, לרכוש כלים לרגיעה ולהתמודדות עם משברים, לפתח מיומנויות תקשורת בינאישית ועוד.

המפגש מתקיים בסטודיו עץ קסום המהווה מקום להתנתקות ולהתכנסות פנימית.

הכלים שעמם אנחנו עובדים הנם כלים מעולמות היצירה, דמיון מודרך, קלפים השלכתיים, עולמות ה- NLP ועוד כלים רבים נוספים שבאמתחתי.

הטיפול מתאים לילדים, נוער ומבוגרים.